Ja, vi är tillbaka!

markus&jag är tillbaka i Asker , efter trubbel i Markaryd!
Jag kan tillåta mig själv nu att kallas för- blåst blondin!
men bilar är ett mysterium!
Markus skulle byta till vinterdäck. och något gick sönder,
så vi kom inte iväg som vi skulle.
men det orndade sig!

Igår samlades Bergarna hemma hos Magnus&Anna
för att bada&Äta!
L O V E L Y!
Markus stora familj är så härlig! : )


senare på kvällen blev det glöggmys framför Ensam mamma söker
där Markus satt och skrev,
mendans jag,Inger&Kenth tippade på vilka mammorna skulle välja!

det blev sen sen kväll, 23.00 blev det sömn i en 120 cm säng
tillsammans med 2 fullvuxna Labradorer!
myspys!



13.00 var jag back on work!
saknar er där hemma!


Vårt finfina Sovsällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback