kära instruktörer på sats!

Jag börjat bli lite smått knäckt på vissa instrukörer på sats!
Idag skulle ja gå på ett mycket kärt pass till mig - CorePuls!
dock var instruktören sjuk- och de satte istället in Stepstyrke- ett annar kärt pass!
det var bara in och kötta - (tänkte jag) älskar ju PUMP PUMP PASS & MASSA SVETT!!
men det här var det mesigaste.töntigaste.fjösigaste passet jag vart på.
Jag blev Ljummen- inte svettig.
Jag blev uttråkad- inte peppad.
Jag ville att passet skulle ta slut- inte fortsätta några timmar till.


Jag är ledsen- men vissa människor borde inte ha vissa jobb!
det är hemskt att behöva säga så- men man måste!
det är som Busschaufförer- ett bra exempel!
arga busschaufförer som är  ignoranta och ser arga ut- byt jobb!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback