makkkaaahhhryyd

uttalas Markaryd!
Mysigt, & mysigt när Markus får till sin hemdialekt!



jag saknar Mamma&Pappa sjukt mycket!
Vi åt lunch i stan innan jag
tog bussen mot maakkahhryyd, vi ställde
till det för servitrisen när vil ville ha varsinn av de tre
rätterna på helgmenyn!
däckade på bussen med Ipoden i, markus ringde tre gånger!
stackars människor som fick lyssna på min signal medans jag sov som en gris!

vi har haft myskväll själv för ovanlighetensskull?
Markus föräldrar var bjudna på fest- så de va lite synd för oss,
men imorgon ska vi bada badtunna i Markus brors trädgård - alla bergare!
kommer bliii kanon : D



annars är jag slö i kroppen framför Mtv - Ema`s 2009!
Beyonce - världens snyggaste kvinna!
Markus & Jag bubblade i deras bubbel!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback