on dah fucking buss!

hell yeah - de har internet OCH eluttag!
det kallar vi buss med stil!
eftersom jag var sååå nojjig igår när jag packade kom jag inte
i sängen förän 00.30 & skulle upp och hoppa 05.30
Minns att Markus kom och la sig nångonstanns där emellan
och ja jag har fixat tvn!


blev jobb till klockan 13!
satt på perongen i Asker och en kille
som va Irakier/Lattion - som han själv uttryckte
det, ville snacka? jobbade som bilmekaniker och rappade,
och sa OHHHH AHHH och kollade på mina ben då och då
visade upp sitt nya hårvax.
SÅNT JÄVLA ÄCKEL!



lunchade med Friday och åt en goood
Baguette som satt fint- massa praaat behövde vi ta igen!
mysmysmys!



annars så har turen gått bra- närmar mig Götet <3
Busschauffören var också lite smått rolig!
klockan 15.45 då bussen skulle gå säger busschaffisen!
det är 12 stycken som saknas- vi väntar några minuter till!


Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback