smsa eller ring, du kan fråga anythiing!!

Klev upp i Ottan för att ta bilen mot stan!
Hämtade upp Jennis "bilskolelärare"hansson- andra styrman!
pratade i kapp på båten om mycket!
efter fem snabba minuter på ungdomsmottagnigen
blev det frukost!
Mannen
med käppen som trodde Jennis vill ha Äppeljuice när
hon ville ha en nyckel till toaletten!

drog en snabbrunda på stan för att leta efter
ginseng och johannesört.
"crunchade"
(som är det nya ordet) runt lite, åkte mot A6.

Mötter upp Carroll för en långlånglång lunch på Bönan
där vi hade mycket att ta igen!
vårrullar,loskor,kemilektioner och sådana viktiga ting!


"Undra vad ***** gör nu?"
Han **** av *****!


"men du vet hon, FjortisCarro, den blonda fan som ringer hela tiden"

hahahahahahaha!



jag slutade upp själv på gränna Vårdcentral
för att kunna ta svininfluensvaccinet!
jag var rädd,ensam,kall och skakig!
Sköterskan va snäll. lät mig ligga ner, blunda, och lät mig gråta lite!
men jag gjorde det! världens fegaste och mest spruträdda person
gjorde detta själv!
nu har jag ont, det värker och undrar hur jag kommer må imon?





triotriotrio!



Kommentarer
Postat av: fjortiscarro

hahaha bästa!! :D <3333

2009-11-05 @ 23:12:35
URL: http://puni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback