you give me FEBER!

Fredagkväll!

En smått febrig liten tjej ligger hemma på Visingsö!
I rummet brevid ligger de tre små grisarna- Mamma.Pappa&Felix
det är skönt att veta att familjen finns på andra sidan rummet.
det ger en trygghet som jag inte kan förklara.
samma trygghet som jag känner när jag kryper ner i sängen
hemma i Asker och vet att på andra sidan väggen sitter Markus!


Dagen har vart kanon trots kramper i Armen och en sänkt Kajsa!
Mamma&Jag svepte frukost på fiket i gränna- leverpastejsmacka med Saltgurka!
Drog runt på stan och kollade in människorna!
ringde upp min fina vän Donna som jag inte pratat med på ett halvår!
vad jag saknar henne!<3


Mamma var på hugget, gardiner,lakan,handdukar,örngott?
allt- en svart kort skinnjacka fick jag som present!
vad har jag gjort för att förtjäna världens snällaste föräldrar?
jag skulle aldrig be om något sånt, aldrig! för jag är inte en sådan person,
utan jag har bara fått världens mest omtänksamma föräldrar!
och så fick jag 20 kg mammakärlek- som resulterade i en mer ömmande
arm efter alla kramar haha ;)



frissan i Gränna var klockrent!
Min frisör är min lookalike?
hon tog sitt första blodprov när hon blev gravid!
där kommer jag nog också hamna!
blev blond,klippt & fick ett flätdiademet på köpet!



Entrecote&Idol- nu sömn!











bjuder som fan på dessa bilder!
flätan va snygg&Jag febrig= kanon


Kommentarer
Postat av: Frida

Så snygg du blev:) pöss

2009-11-07 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback