bättre sent än aldrig

GOD KVÄLL!

Och sorry för den totalt kassa uppdateringen, men
idag har det vart en fullspäckad dag.
klev upp tidigt som fan  - okej 07.00 är nästan sovmorgon.
åt god gröt- drog mot jobbet.
Där Sivan hade en aningen panik för det var helt slut
på växel.
och skulle fixa växel- växelmaskinen för sönder.
gick in på banken- väntade på min tur.
en äldre man på 70 år var före- när det var min tur
möttes våra blickar och jag log.
gubben klappar mig på ansiktet - och säger" tack för en underbart
morgon smil"


hard work work fram till 15
tog tåget och mötte upp Emelie!
drog mot Fridas jobb för lite skvaller.
slutade med kaffe på Café sör.
sen fick jag tacos hoooos Emelie - drog mot Elixa och körde hårt.

nu är jag utmattad.trött.mätt och allt sånt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback