det blir en dag i staden

1. Det regnar och det är kallt
2. Jag är ledig
3. Markus är på utbildning
4. Städa är man fri från på lördagar

what to do what to do

igår rensade jag garderoben från "sommarkläder"
nu finns det gott om plats och det är bara till att fylla på : )

jo en sak till.....
igår när lugnet hade lagt sig och det var dags för sömn!
Skulle rensa mina små borrar- vad händer?
igen fick jag uppleva bland det värsta jag vart med om.
näsblodsfors nr 2- denna gången var det värre.
det var mer obehagligt och att svimma kändes ännu mer lägligt,
men jag hann lägga mig halvt ner och skrika på Markus!

" du som snackar om självständighet, kajsa- du klarar
inte ens lite näsblod"
hahahahahahahaha



Oslo nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback