DET FORSAR

Ni kan inte ana om vad jag precis råkade ut för -NÄSBLOD
jag har nu i veckan vart lite små öm i mina små näsborrar,
och undrat vad som stått fel!
antar att jag nu kan se det som en liten varning för vad
som skulle ske!

skulle precis dra mig från datorn, mot träningen.
vad händer?
DET BARA ÖSER NER BLOD OCH JAG SKRIKER - DET FORSAR
OCH MARKUS SKRIKER- IN PÅ TOAN MED DIG KAJSA
LÄGG HUVUDET BAKÅT

jag springer in på toan och lägger mig ner och försöker
hitta en bra anding (jag är rädd för blod, nålar,sprutor m.m.)
medans markus torkar bort mina spillor som hamnade
på datorn, torkar han sedan min hals , som också är full av blod,
medans jag känner en äcklig blod smak i munnen.

Markus säger åt mig att ställa mig upp, vilket ungefär
varar i 10 sekunder innan svimkänslan tar över
och jag hamnar i sängen.

nu är det så att detta var andra gången i mitt liv som jag fick näsblod!


gosh gosh gosh
jag är fortfarande chockad.
jag skippar träningen, folk ska inte behöva se det jag precis vart med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback