Du- du är min vän!

Jag är sjukt glad ikväll!
Jag klarade av den här dagen, trots mina slitna ögon.
jag fick däcka i soffan.... va pigg på Stepstyrket!
är taggad på bullbakning på min LEDIGA DAG IMORGON - Dock
är frysen full?
kan bli problem.



men mest Glad är jag över att Min pojkvän är så rolig!
idag på morgonen - klockan ringde 07.20 och vi låg och prata lite.
när jag väl kliver upp säger Markus- ne nu ska jag somna om....med världens smajl
och däckar på en sekund.





En vecka kvar!
<3




Fina Mamma&Syster-vad Malin gör är fortfarande oklart!

Kommentarer
Postat av: Friday

Vi har plats i frysen om det är så att eran är full av kött, här finns det alltid plats för bullar :)

2009-10-28 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback