Halloween

Alla har vi våra traditoner!
som denna alla helgona helgen, en del klär ut sig,
en del knackar dörrar, en del jävlas, en del
tänder ljus, många festar- you name it!


Min Tradtion har varje år varit- befinna sig på Visingsö!
Ha födelsedagsmiddag med släkt för Mamma!
Tända ljus för Farmor&Farfar, Greta & Kusin Peter!
Äta Oxfilé & After Eight- träffa Öa tjejerna!

I År är det Annorlunda.
Jag är i Asker
Jag har Ätit fläskfilé istället för Oxfilé
Jag har Ätit Äppelpaj isället för After eight
Jag har jobbat iställer för att täffa familj&vänner

Förut hade jag otroligt svårt för att skippa
en tradtion- men man växer upp, blir inte lika ledsen längre
över att allt inte var som det var förut!
Dock så ska det bli så skönt att åka hem på Onsdag- <3



"en gång i tiden var vi trotsiga 14 åringar som
tog mjöl i ansiktet- och kletade tandkräm på brevlådor"
those where the days!



Kommentarer
Postat av: carro

haha halloween med tandkräm och toapapper :P det var tider det :)

2009-11-01 @ 14:42:55
URL: http://puni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback