Hit me, kick me you can never get me!

Michael Jackson tema på idol!
det gillar vi starkt!

dock tänkte jag inte ta upp det mer,
utan gå på en helt annan sak!
igår hade jag Frida&Emelie på besök- framåt kvällen
spelade vi fia med knuff (jag vann) - och tur är väl det.

har några roliga historier om hur dålig förlorare jag är!

om vi backar tillbaka några år- 2005
var jag tillsammans med en kille som var en otrolig bolltalang.
framför allt fotboll!
när vi en eftermiddag bestämde oss för att spela badminton!
han hade talangfulla fötter, de visste jag men nu snackar vi badminton!!
jag är grym på det. jag lovar!
trodde att detta har han ingen chans på- inte en jävla chans!
det blev en tuff match- och när den avgörande bollen var slagen
och jag insåg att jag hade förlorat.
vad gör jag? JAG SLÄNGER RACKET PÅ HAN
han tog det med en nypa salt och skratta den jäveln!:O

2007 - Början av Mitt&Markus förhållande.
hittar ett gammalt fia med knuffspel i en garderob- och kom på att
jag är grym på fia med knuff- jag är ett med tärningen!
Markus tar utmaningen.
vi spelar säkert 30 gånger och jag förlorar gång på gång på gång på gång
och mitt humör når botten.
när det är som längst ner kommer Pappa och säger!
snälla Markus- kan du inte låta henne vinna?

men jag lovar, jag har mognat ;)
försöker åtminstonde! haha, - kajsa i ett nötskal!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback