IM IN HEAVEN

en lustig tanke som kom upp i huvudet
på Gina Tricot av alla ställen,
ibland hatar jag den affären- men ibland älskar jag den!
som idag!

fick med såååå mycket snyggt hem!
gosh!

jag är redo för en höst!

lyckades hitta till Fridas jobb, som låg en minut från gina!
hittade nästan helaaa vägen all by my self!
väl där inne blev de lite snack : ) <3
frida är en fantastisk tjej!!
frida såg jätte finurlig ut där hon tog fram en gammal
blå bok med lite guld på tror jag de va-

ÅH FRIDA- ÄR DET EN GÄSTBOK?
- ehh naeee, vi har fakturor där!


så fel det kan bli ;)

kvällens planer är osäkra,
en sak är säkert. markus & jag ska käka fläskfilé
med klyftpotatis som aldrig förr! de om något är höstmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback