Kajsas återkomst!

Nu snackar vi grejjer här;)
efter en lååååång cykelsänsong för min del, April-Oktober
kunde jag med gott samvete köpa busskort igen!
och gud så skönt det är att slippa
trampa 2 km uppför varje dag, nu tar det ynka 3-4minuter!
gillar det starkt!

när jag tidigt idag gick genom
mörkret till bussen kunde jag
ana vem som skulle stå där.....
gick trottoarvägen, passerade övergångstället
och där stod han!
Han vinkade så där härligt han brukar göra,
och lös upp med hela ansiktet- så glad han var att se mig!
vem talar jag nu om undrar ni?
men ni som följt min blogg ett bra tag borde veta- MR BUSSGUBBE
gubben på 60+ som åker samma tur som mig,
alltid sätter sig brevid mig, och som alltid pratar om
hur mycket snö det fanns när han var barn!



det var ett kärt återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback