Love is in the air!

Pratade för en timma sen med världens bästa föräldrar!
Mamma va så där härligt glad och ville berätta något skitroligt!
hon berättade om en konversation som hade ägt rum igår,
och jag som bara älskar härliga konversationer
visste att detta kommer bli bra!!


för att citera:

Mamma till Pappa : Efter 25 års äktenskap är jag som nykär i dig
Pappa svarar - jaha
Mamma&Pappa- stort asgarv

detta är så otroligt klockrent, speceillt om man känner mina föräldrar!
och döm inte min käre far nu, han är otroligt kärleksfull & genomsnäll
och sätter alla andra i vår familj i förstahand.
trots att det är han som jobbar 24/7 på jobbet, & huvudet!



och så fick jag höra att min käre Farbror har förlovat sig!
När jag var åtta år, gick hans fru bort i cancer.
har dock väldigt få minnen av det här, men sen träffade han Siv
på äldre dagar- och de har vart särbos i säkert 10 år.
men nu har de förlovat sig - han 70 & 68 år!
DETTA ÄR ROMANTIK- DETTA ÄR KÄRLEK - HALLELULJAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback