minnen!

Imorgon är det dags för Sverige-Danmark- kommer nog
bli en jävligt bra match, hoppas jag på!
senare blir det Kalles bursdagsfirande!

och då slog det mig helt plötsligt att när
Jennisen fyllde 18 skulle jag, Casper & Rasmus
gå ihop och ge henne en fin present (3 fattiga 17-18
åringar som levde på studiebidrag)

och rasmus hade sånna sjuka idéer och planer som skulle bli rätt dyra
och jag & casper blev mer och mer oroliga
tills Casper får nog och säger- VA FAN RASMUS? VILL DU GE HENNE HELA VÄRLDEN ELLER?
det slutade dock med ett presentkort på kicks!

och nu kom det upp ett härligt minne till!
När rasmus en dag var sjukt sällskapssjuk , Ja&jennis var det
inte för vi va tvungna att städa vår lägenhet
(för er som inte känner till det
var jag & jennis kombos i 1,5 år) och rasmus gjorde allt för att få umgås med oss den dagen!
han städade som aldrig förr!

haha sånna underbara minnen!




tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback