News!

Kollade in Nyhterna mellan Idol!
intressant de där. intressant att det finns politiker
som tjänar 1,5 miljon per år!
gillade framför allt hur reporten säger - vad gör du för dina pengar?
och Politikern svarar - nu uppfattar jag inte frågan.

elller att två Piloter hade hamnat i en vild diskussion
och "glömt" bort att landa!



härliga tider!
men jag får ju alltid så mycket flashbacks i det mesta!
Nyheter är ett utmärkt exempel!
när jag var en liten liten flicka och det var dags för fyrans film klockan 21
på lördagar!
Mamma gick alltid och la sig då.
men Pappa&Ja&Malin va på hugget.
efter en timmas tid in på filmen var det dags för -nyheter

PAIN FÖR MIG
YEY FÖR PAPPA
OHHH FÖR MALIN

Jag
borstade tänderna och halvsov
Pappa var inte kontaktbar
Malin var "intresserad" och ville absolut inte spela kort i pausen!



PAPPA POLIKTER MED BACKLUNDA BRUDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback