YESYESYES

NU funkar bloggen!

därför den totala kassa uppdateringen!
så nu får jag väl mata på tre olika inlägg,
det första börjar om denna dagen!

Klev upp 07.20 till något förfärligt.
Eftersom jag nu har två mobiler använder jag
den svenska som "väckarklocka" och den är
lite sämre.....
07.20 börjar det vibrera som fan- och jag vaknar med
ett ryck som alltid.
Vad som gör att den här morgonen skiljer sig är att jag inte kan
få bort den härligt vibrerande ljudet - utan telefonen hakar upp sig
och vägrar sluta- och jag trycker, och slänger och trycker och lyckas få
den att stängas av.


trots det har dagen vart bra!
Blev en grötfrukost, jobb, komplimang för mitt slitna hår, vilopaus,
Pilates-Markus biffar, bedtimestories& slutligen Desperate Houeswifes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback