År 2006 Coop Forum ringde, de ville ha tillbaka sin tygpåse!

Hej Hallå Hallå!


Fredagen igår var en härlig sådan!
Det var jag, samuel & tommy som hängde sådär
soft som de gör i hundtricket och laddade upp
med att spela yatzy!
dock så vann jag inte.

lite alholhol, lite giftig, lite 30+are och
lite Mj, lite halmstad/båstad, lite stora
boobs, lite elixa, lite avsparkade fingrar
hade en stabil förfest!

som vanligt, eller vanligt är det inte längre
hamnade jag inte på krogen, utan fick höra
historier om hur det avsparkade fingret blev avsparkat!


" dom är som födda på 90-talet, är de ens byxmyndiga?"
"hallå hallå, det är 2006 som ringer"
"kajsa, du förstörde nästan min kväll, hon har en röd tröjja på sig"




TODAY!

K
ÅRNER
Fira två år! mellan 11-12 var det gratis
valfri kaffe  - och en bulle!
ös ös ös ös .
trodde att de skulle bli utgång idag också,
men en trött Markus & en lite lagom slö Kajsa
har nu ätit oss för mätta och kollat på Wallander!


ett par kassa bilder togs, överväger på om ja ska lägga upp dom eller inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback