ÄR DETTA ETT SKÄMT?

Ett samtal mellan Kajsa & Expediten på mataffären Rema 1000


Kajsa-
säljer ni frimärken här?

Expediten- ehh... nej

Kajsa- nehe, vart kan jag köpa det?

Expediten- ehh.... jag vet inte.... banken kanske?



ibland undrar jag om detta folket är ett skämt.
allvarligt- förlåt.
men man undrar ju.

det var som den där gången jag letade mig runt i mataffärerna
efter vit blockchoklad. och till slut fick jag nog och sa

finns det inte vit blockchoklad i norge till killen i kassan.
hans svar var såklart...... jag vet inte?




aja, man älskar & hatar norrmännen. thats it.

idag blir det annorlunda arbetstider- 15-22.30
Butikterna i Asker har kvällsöppet nu i askerdagarna!

mysigt :D


Kommentarer
Postat av: emelie

haha åå ja vet vart man kan köpa frimärken, på posten!! men de är ju helt värdelöst att man inte kan göra de i en vanlig matbutik:P

2009-09-17 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback