är du vän med postmannen?;)

Okej nu är det såhär!
Brevbäranren i Asker- "Postmannen"
flirtar något sinnesjukt med mig,
allt jag gjort är att jag vart
trevlig mot han sen jag började (börjar undra om jag är den enda
trevliga mot han?)

idag kom han in på kårner med posten i högsta hugg,
han måste alltid le mot mig, få ögonkontakt med mig och gärna
önska mig en trevlig dag/helg-
till det roliga är att ja är den enda
på vårt jobb han gör så mot!

idag var han på hugget!
efter posten, ögonkontakten, leendet så sa han högt!

"Jag vet inte om jag önskade dig en härlig helg igår?

Jag - nej det gjorde du kanske inte.... hehehe

postis- nej det gjorde jag faktiskt inte, men jag husker att jag önskade dig en härlig dag

jag- stämmer nog.....hehe

postis- så därför önskar jag dig nu en riktigt härlig helg, (ögonkontakt, stort leende, och blink blink)




Jörgen- jaha du Kajsa, så du är vän med postmannen?;))



ja, jag är nog vän med postmannen........






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback