F O T B O L L

Idag har jag provat något nytt- Pilates!
jag vet inte riktigt än vad jag tycker om det. jag gillar ju action
när jag tränar, när man tar ut sig så jävla hårt att svetten
vräker ner från kroppen och man andas som att man ska föda
barn eller något!

Pilates. det var tufft på ett lungt sätt med mycket andning!
Jag ska ge det ett par gånger- tjejen som hade
passet sa att hon tackar gud för att pilates finns. för det
har gjort underverk för hennes rygg&mage.

så ja. jag ska ge det fler försök!

slängt i mig en melon,fetaostsallad med lax & det va mumma!


nu blir det fotboll med pojkarna!

Kommentarer
Postat av: emilia såklart

håll ut har aldrig fått så bra resultat som med pilates , tar liiite tid men efter ett tag finns det inget bättre. bra kompliment till resten av din träning vännen! pusspådej.

(och vem f.n är samuel som du skriver om hela tiden?haha)

2009-09-10 @ 07:31:18
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback