har du bestämt dig?

idag tidigt på morgon, 6.25 ca landade jag utanför jobbet!
när jag säger landar så menar jag typ de, ni vet
ju om att jag cyklar 2 km uppförsbacke varje dag-
lägg märke till 2 km nedförsbacke som går på ca 3 min!
jävlar vad jag flyger fram!


utanför narvesen där jag skulle hämta dagens tidningar
va det en stor monter och en massa människor!
så här tidigt? - tänkte jag och traskade fram!
läste lite snabbt och längts upp på montern stod de- GRATIS ROSENBOLLER

och en gubber flyger på mig- HAR DU BESTÄMT DIG?

KAJSA- EH VA? naeeee (tror han menar om ja vill ha en bolle)

GUBBEN - HAR DU LÄST?

KAJSIIS- EHH VA? NEEHH? (OSÄKERT) FATTAR NADA HÄR

GUBBE- TA EN BOLLE OCH LÄS



ja visst tusan är det val i norge!

jag hänger inte med i svängarna ( förlåt pappa)
jag skiter i norges val,  PAPPA I ALLA LÄGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback