härliga HÄRLIGA söndag!

Lätt!

man ska vara ledig på söndagar!
veckans absolut heligaste dag

Jag
har fått sjukt mycket gjort!
Startade dagen med en härlig sovmorgon till klockan 10!
åt en god frukost (mormors special gröt, 2 mackor med kelda och tomat, apelsinjuice på de)

fick dunder enerig och städade hela "lägenheten"
och då menar jag städa!
tvättat, diskat, tränat OCH slängt ihop matrester från helgen till Markus Älskling!
för jag har ju faktiskt lagat mat hela helgen också!



och nu ger jag er Världens Kvinna - SALLY!
MIN STORA IDOL HÄR I LIVET!
(har alla hennes avsnitt inspelade hemma på vhs, och har kollat
på dom ett ex antal gånger) love her!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskade Sally :) Kan inte låta bli att att skratta lite

2009-09-06 @ 21:33:47
Postat av: Moster karin

Älskar också Sally! Humor när det är som bäst!

2009-09-08 @ 09:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback