härliga samtal i göööötet!

mot öa öa öa öa öa!

befinner mig på swebuss ; ) snygg som jag
är med datorn i knät känner jag mig som
världens datanörd,....
men nu är grejjen så här att igårkväll skulle jag
få in ny musik på min ipod- trött som ja va
ville ja få det att gå fort- lite blandad musik förväntade jag
mig höra när jag klev på bussen i Oslo!

men nej- härlig Julmusik klingade för fullt!
sköna fyra timmar de där.....



hann med en sallad på terminalen!
en fräsch dam närare 80 år i röd snygg kappa
och en vit kort page slog sig ner hos mig!
dock utan en salllad. det var rediga grejjer- ett glas rött!

plöstigt ställer sig en man i (50 års åldern?) mittemot oss
och bara kollar....

tanten lutar sig mot mig och säger- vad tror du han vill?
Jag lutar mig tillbaka och säger- bra fråga!

han fortsätter stå och kolla på oss, sen vänder han på klacken
och tanten lutar sig ännu en gång och (denna gången med höjda ögonbryn
och en finurligt leende- där hade vi nästan en chans du ;)


fan vad jag älskar sånna coola tanter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback