Jag är skrynklig, och luktar sopsäck!

Gårdagen!

vad ska jag säga? och inte säga?
Hur fick jag ner en flaska vin i min lilla kropp?
hur kunde vi dunka the poets?
vad tog chipsen vägen?
och de där tre timmarna, de gick undan.


Blev en skön förfest hos Friday!
klockan sprang ifrån oss, musiken va hög
och humöret på topp!
ett besök på fridays - ett besök utanför yatzi - där jag kastades runt
som en liten docka- en filmbesök på svenska föreningen
med väldigt lite Harry Potter- och galet mycke hundtricket!


en tidig morgon i ett ljummet oslo
blev jag placerad i bäddsoffan "tetris"
vaknade till skönsång. dido, savage garden och pink bland annat!

trots noll timmars sömn hade jag energi till max,
och spelade rockband istället för att gå på loppis!


Pannkaksfrukost bjöds de på hos frida!
vilket va mumms!




sköna sköna människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback