Låt mig presentera....

Min Chef, Mari Kleiven!






Kan nog vara världens bästa chef, enligt mig!
inte bara att hon är otroligt glad, postitiv, målinriktad,
otroligt snäll!
och inte nog med det- när det är lungt och stilla inne
på jobbet - då bjuds på det show! MARI GÅR PÅ HÄNDERNA!
hon kan ordna ledighet till mig när jag behöver det som mest,
hon bjuder på SUSHI & VIN.
ja nu kanske ni tror att jag ljuger, men nej!
igår efter stängning, drog vi oss mot Sushibaren och åt och pratade&
drack vin!
vi diskuterade livet bakom kårner, hennes förfluta, mitt nuvarandre liv,
dåtid- horoskop, kunder- FRAMTID.
allt & inget helt enkelt!



är det möjligt att ha en sådan relation till sin chef?
egentligen.... hur många har det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback