Livets brudar!

Friday Im in love!

En sjukt bra dag med Mammsen, inte nog
med att hon är den mest generösa
som finns, "för att du är solstrålen i mitt liv" stod
de på ett kort när ja kom in på mitt rum hemma på världens
bästa ö , där fanns det shoppingpengar av mammi vilket hon verkligen
inte hade behövt ge mig. men en mer genomsnäll finns inte!
tack tack tack mamma för en mysig förmiddag!
blev lite tandläkare,lite frukost,mycke shopping och en lunch.

och världens kap från världens bästa Millan
kom med hem i påsen!


mötte upp Hansson "jennis" för en härlig eftermiddag!
"kajsa, under våra timmar har jag spenderat flera tusen"
bra där Hansson!
två små kissenödiga tjejer i ett stort jkpg försökte
vi haffa en toalett inne på mc-

Kajsa- fan jenni.... ja har ingen femma, bara tior
Jennis- ahhhh inte ja heller
Jennis- VI DRAR TILL A6, DÄR HAR DE GRATIS TOALETTER



ett par km senare efter en volvotur mot A6
gillade vi livet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback