och anledning till en dålig uppdatering

Har haft en sinnesjuk dag,
kom ju inte hem förän 00.00 ca,
däckade vid 01.00- upp och hoppa 07.00

börja 08.00-15.00

fullt kaos. stod vid kaffemaskinen i två timmar.
två timmar är lite mycket utan paus kan ja säga:)

helt död. trotsar min trötthet- kör spinning 55, & styrka på de!

fixar lite tacos till mig & älskling!'

dock är jag lite nedstämd. ledsen ikväll.
Markus åker till Bosinen i 2 veckor.
ska lira lite tennis och så....
och jag ska vara ensam och övergiven
fram till TORSDAG! då jönköping/visingös. PASSA ER! kajsis påväg!
men jag är ju van vid det laget att markus åker iväg,
eller nej de är jag inte. men jag borde vara.



jag tröstser en av världens bästa filmer- DIRTY DANCING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback