Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!

God morgon världen!

behaglig värme när jag kröp ner i sängen igår (19.5)
dock med isbitar till fötter.
Vaknar till (16.9)

det är ju inte konstigt om jag skulle
bli sjuk nu!
Dock kommer Markus hem imon och kan
börja grejja med elementen!

annars ringde Mamma&Pappa
från Turkiet!
- vi solar, badar, shoppar, dricker vin och promenerar
- jag kan inte förstå hur folk inte tycker om Turkiet- vi älskar det!
- vi borde åka hit alliopa - avslutar Pappa med
- då Mamma betalar, och mamma nickar enligt pappa)

säsongen stänger om två veckar- drar igång igen i April!
jatack!

men jag ska inte vara allt för ledsen,
igår snackade Markus om Maldiverna

Jennis&Ja har snackat om en en vecka ihop!

Mamma ska bjuda mig på mor&dotter resa
till Kreta då vi ska dansa på barerna har hon lovat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback