smarta baaarn!

Onsdag- yes finally är denna dagen över!

inte för att det vart en kass dag, tvärtom!
Idag hade jag en himla bra konservation med en fyraåring!

Själv på jobbet- men vad gjorde det?
ungen ville ju snacka!


Ungen-
hei, har du penn og ark?

ja- såklart ja har = )

går och ger den lilla flickan penna & papper.

fem minuter senare.

ungen- jag vill hänga de opp

ja - såklart vi gör de, (har en vägg som man hänger upp barns teckningar)

jag sätter tejp på de två hörnen längst upp så det ska sitta.

ungen- du må sätta tejp där nere

sätter tejp när nere.....

sen skulle hon förklara vad hon ritat. PÅ TVÅ TECKNINGAR

medans jag såg en liten kö bildas vid montern försökte jag
på ett snyggt sätt glida bort.....

ja- nu må ja fortsätta jobba

ungen- hvorfor?


ja de kan man undra?


söta smarta underbara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback