glassiiigt!

Hemkommen nu, efter bokstavligen kört slut på mig själv!
Första timmen avklarad med Lisa, man tror att man
pressar sig själv på egenhand, men man vet egentligen ingenting.
detta var guuuuld!
(tack älskling för världens bästa present)

annars har helgen vart bra, när Markus försvinner
rasar min värld samman... kan inte tänka mig ett liv utan han!
men sitta hemma, tänka, vara deppig är inte jag.
jag är inte sån, jag är glad energisk & sprallig.

sakta men säkert är jag påväg tillbaka. äntligen.

Fredagen tillbringades på jobbet, sedan hemma hos Emelie&Frida,
och det var underbart <3 . spontan köpten även den lilla svarta
när de andra fixade sig.
det är inte lätt att vara 18,19,20 - man tror livet blir lättare vid 21- icke
22 års gränser It is!

efter en öl, och prat och en halvsovande Emelie mötte vi
upp några nya bekantskaper till mig,
satt på ett hak och snackade, kalas!


lördsagsjobb, (jag kollade när Hv spelade, nu blir ni väl impade vänner), mest ointresserad
av ishockey - thats me
men man försöker ju hänga med)

drog sedan in till sandvika för att spendera några timmar
med Viktor,Hampus&Aron - sjukt härliga människor.
spelade monopol och diskuterade högstadium och avslutade med en biltur till kalvöa.



man gör så gott man kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback