Påsk, Påsk, Easter - påsk va de

Nu är det dags att ägna några minuter åt min vän bloggen!
Har haft helt underbara dagar, jag är helt till mig, så bra har det vart.

Skärtorsdag- firande för mig 11 dagar för tidigt, med tårta och presenter.
kan tyvärr inte skriva vad jag fått, mina föräldrar är för generösa,
för snälla för underbara!

Långfredagen var det myspys fika med bästa Jennis&Carro
Middag med Fia, hemmafest med Fia&Eve
och träffade även Carolina på kvällen!
Trots att det gått både ett och två år , så är det bara att fortsätta där man var sist.

Påskafton- snabbtur på torget med Fia,
Påskmiddag
Med Familja & Mormor&Morfar.

Vinmys Med Jennis&Malin&Jossan
Pubafton - 800 grader var det som faen!




























Kommentarer
Postat av: Eve

Haha, vilka fina bilder det blev :D

2010-04-06 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback