Trots att vi sprungit tusen mil, så kommer vi springa tusen till

Vaknade klockan 09.00 , jag är så arbetsskada nu så det är inte klokt.
men ändå så är det bra, jag sover inte bort dagen.
istället åt jag långfrukost med Mamma&Pappa.

sen ringde världens bästa Hansson så hon kom hit,
gav oss ut i spåret och tog en rejäl löprunda i det härliga vädret, sjukt gott.
lunchade med Ma&Pa , och bara snackat- lovely


Ikväll kommer Sis,
och jag ska få öppna fleratusen födelsedagspresenter 11 dagar
i förskott, finns goda odds för en härlig kväll.

och imon blir det att hocka upp med gamla klasskompisar!




JAYHOOO TILL LIVET



och jag ska äntligen få träffa FIAAAA och det
var ett år sen sist, så jävlar i havet vad bra de kommer bli!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback