familjaa!

Klockan 21.00 satte jag mig ner för att äta
efter kvällens träningspass.
Jag sa till Markus- Mamma kommer att ringa inom 4 minuter.

4 minuter blev 10 minuter
och då insåg jag att något inte stämde.
Tog mobilen och ringde hem - 10 signaler hann gå innan jag la på.
hmmm- tänkte jag.

5 minuter
senare ringer det från doltnr- AHA!
Pappa ringer från bilen!



Kajsa- vart tusan har ni varit?
Mamma- vi har vart hos vovvedoktorn
Pappa- eller hos vetrinären som vi säger här i sverige!


Mamma- Kajsa, nu förstår jag varför du måste träna så det inte blir kaos i din hjärna.
För mig är de samma sak, får jag inte skriva blir det kaos.

Kajsa- Pappa, lyssna inte- sånt förstår du dig inte på

Pappa- haha nej det gör jag inte, kan ni inte bara gå ut och skrika en kvart?


FAN I HELVETE VAD JAG SAKNAR MIN FAMILJ!! <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Anna S

Fin blogg! ;)

2010-02-11 @ 17:14:23
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback