jag är en glädjespridare

Nu är det bekräftat


Efter att i flera års tid fått hör av Mamma&Pappa
att jag sprider glädje är det nu på ännu ett plan bekräftat!
Jag pratar såklart om inne på kårner!

"Jag blir alltid så glad efter att ha träffat dig"
"Du är en glädjespridare"
"Du ger verkligen positiv energi"
"Hur kan du alltid vara så otroligt glad"

Jag blir rörd, nu vet jag äntligen vad jag faktiskt är bra på,
jag har hittat min grej.


plus att jag fick en vinflska med ett gulligt kort från min kära chef
som ville skänka mig lite extra uppmärksamhet för att
hon är vääälidgt tacksam över att ha mig!
och vet ni?

det skulle jag också vara, JAG ÄR EN GLÄDJESPRIDARE!


Kommentarer
Postat av: Kjärsten

nej, du är inte EN glädjespridare. Du är MIN glädjespridare ;) <3<3<3

2010-02-20 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback