Im just a girl....

Det är inte rättvist att skriva ett inlägg om min Londonresa,
just för att jag vet att jag inte kan få ner tillräckligt många ord
om hur jävla bra den va!

Jag gör ett ynka försök på en sammanfattning.
Att jag gått runt och stirrat upp för flygresorna
var ju i grunden onödig energi!
Allt gick som på räls, - dock kändes det lite annorlunda att hamna
längst bak på planet som absolut inte var fullsatt- lutade mig tillbaka
och kollade in en helt oroligt soluppgång!
Väskan, tåget mot Nina, you name it! allt gick så grymt bra!


Vad har vi nu roat oss med i dagarna?
Turistat, - kan nu vara en av de människorna som säger!
Jag Har sätt Buckingham Palace, Big Ben, London Eye, Tower Bridge,
Picadilly Cirkus,Vart inne på Harrods,  Shoppat på Oxford Street, Kollade in Madame Tussauds,
Åkt dubbeldäckare, Vart i Notting Hill och gått på Portobello Market,
druckit ÖL!


annars hamnade jag i Topshops Paradis, 4 våningar-4 timmar!
livet!
















En helt fantatsisk helg! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback