visste ni att ....

visste ni

att jag vill - ha sommar, sol , värme och en drink i handen
att jag har - plannerat en kreta resa med min Mamma
att min senaste kyss - var igårkväll
att jag lyssnar mycket på - Min Mamma
att jag funderar på - hösten / vintern och hur den kommer att bli för min del
att jag pratar – ofta & mycket
att jag inte gillar – svamp & laktrits
att min första riktiga kyss – var med Rasmus Falk när jag gick i 7:an
att jag avskyr när folk snackar - om politik, utom när Pappa gör det- för då förstår jag!
att kärlek är – vacker
att jag gillar – Omtänksamma människor,
att jag alltid kommer att –
att jag är förälskad i – Markus
att sist jag grät var – förra veckan, när Rachel & Ross blev tillsammans första gången, det var fint!
att min mobiltelefon är – en bra vän
att när jag vaknar på morgonen – stänger jag av larmet, ligger kvar i 3 minuter, sen går jag upp!
att innan jag går och lägger mig – blir det ofta ett vänneravsnitt
att idag har jag – Jobbat hela förmiddagen
att jag just nu tänker på - om jag orkar köra spinning 55 - sen tennis med Markus
att i kväll ska jag – ha fredagsmys!
att i morgon kommer jag – en ledig dag
att jag hoppas –  att jag kan få vara ledig 5 veckor i sommar
att jag verkligen vill- vara ekonomiskt oberoende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback