vuxenpoäng.

Jag bakar bröd- Proteinbröd som är färdigt om exakt 35 minuter!
Jag sitter här och är lite smånervös just för att jag aldrig bakat bröd
i hela mitt liv .... men enligt min chef så är detta ett bröd man bara
inte kan misslyckas med!
så nu håller vi tummarna för mig!

har inte mycket på hjärtat just nu...
förutom GULD TILL KALLA - DET GILLAR VI!


Jo... nu kom jag på något!
Igår ringde världens bästa Mormor&Morfar!


Mormor- Är det bra med dig Lilla Kajsa?

Jag - ja Mormor, det är så bra så :D

Mormor- har ni mycket snö?

Jag- nja sådär faktiskt.... ni har nog mer skulle jag tro

Mormor- ja, jag är ute och åker LÄNGD- 1 MIL VARJE MORGON=)

Mormor fyller 77 år och är den häftigaste personen jag vet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback