10 000 kr rikare?!?!

Torsdagskväll, imorgon är det fredagsmys!

Anyway, sliten efter fjärde träningsdagen!
Gud är jag så grym, har fått den jävligt sköna feelingen igen.
Må-To finns ja på (spinning,corepuls,stepstyrke och löpband)Sats, Fre blir de en timmas Tennis, och till helgen blir det vintersport,
På lördag är det jag & markus som ska ut i spåren på längdskidor.

För mig är detta den totala mixen!



Annars
händer en lite annorlunda sak efter jobbet!
Efter att ha räknat kassan, och ska över på andra sidan gatan
och lägga pengarna i nattsafen,

Vrider om nycklen och öppnar upp, och vad ligger där joh?
En påse med 10100 kr från våra konkurrenter Kaffebrenneriet.
Någon hade vart slarvig och inte dubbelcheckat!


tog jag pengarna? Nej!
Ska jag gå och prata med deras dagliga ledare imon? Ja!

hade jag haft en en sådan slarvig personal hade jag velat de.
Men chockad är jag inte!

Håll i er, men nu kommer sanningen- detta är så typiskt norrmän! slarvslarvslarv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback