du vinner!

blogga Kajsa?
Varför har du inte bloggat?
De va skit länge sen du bloggade kajsa!


Jag vet inte varför jag plötsligt fått svårt att skriva
små vettiga rader, kanske är det för att livet är ganska stillsamt just nu,
men jag klagar inte!


saker som har hänt sedan hmmm nyårsafton?

* Vi har en ny stor fet tv!
* Min kamera för spårtlöst försvunnen
* Träningen är roligare än vad den brukade va
* Jag har lärt mig att stränga mitt första tennisrack
* 40 års kalas för Mia
* Det är äckligt stökigt här hemma
* Bokat resa till London
* Markus har blivit rankad 3:a i Norge
* Jag saknar en del personer olidligt mycket
* Jag har en ny Ipod Nano
* Friends boxen är det mest klockrena under kvällarna
* Har skapat ett beroende av nypressad Apelsinjuice&Ingefaerte
* Vi ska köpa guldfiskar nästa vecka





återkommer inom kort, kanske...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback