folkhögskola va de?!

Fick plöstligt en stor lust till att skriva ner några rader,
(så alla ni som faktiskt klickar er in här varje dag får något tillbaka)
Pratade med Ma&Pa igår en lång stund om allt mellan himmel och jord.
Enligt min mamma har hon världens bästa jobb, hon jobbar
lite när hon får, tjänar bra med cash och tycker det är skit kul!

tänk att ha den känslan varje gång man ska jobba,
är det något som jag siktar efter så är det precis det!

Så började vi komma in på folkhögskolor, Ma tycker inte
att jag ska slänga iväg min skrivtalang,
dock vet jag inte om har den talangen....


men Idrott&hälsa,Radio&Journalistik fann jag mycket intressant.

tummen upp för det, tummen upp för att det lossnar lite pusselbitar
i min förvirrade hjärna,
tummen upp för att jag ska spela tennis imorgon!

all in.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback