SCORE!

Nu har jag en härlig händelse att skriva några rader om!
Händelsen inträffade tidigt på morgonen.
En Nyvaken Kajsa med världens ruffs på huvudet steg
upp tidigt  på morgonen - 5.30 om jag ska vara exakt.
Efter att traskat omkring lite i lägenheten, sköjlt av ansiket
i handfatet för att vakna till (vilket jag tydligen inte gjorde)

skulle jag leta efter frukost.
Var inte sugen på gröt denna morgon,
utan tänkte slå på stort en fredag som denna!
Ett stekt ägg med päron och mögel ost vid sidan tilll det,
nu förstår jag att detta låter jävligt äckligt ( enligt mig är de livet)
skulle jag plocka fram ett ägg ur kartongen......


får tag i ägget som bara gliiiiiiiiiiiiiiiiiiider ur handen på mig......

och SPLASH SPLASH - ÄGGET FOR I GOLVET

Trevlig Helg!









Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vad man kunde känna igen sig i det där.. samma sak hände mig idag på jobbet med skrikande ungar runt omkring..! Btw bra att du börjat uppdatera nu Kajsa;)

2010-01-15 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback