If we ever meet again

så. jag har lagt bloggen på hyllan men dags att ta
den tillbaka där den en gång var.

Kreta var helt helt underbart!
Jag & Mamma med samma beslutsångest har roligast
tillsammans. tack älskade Mamma för att du bjöd mig
på denna resa!
trots den stora missen om flygtiden,;)!




Midsommar började i göteborg och slutade på öa.
på övernattshotellet i gbg, där prins Markus dök
upp och knackade på dörren som en surprise<3
blev gladast i världen, myspys hos mormor&morfar
avslutet blev på ön med malins vänner!




flyttat
har vi gjort, vi lämnar Asker och säger hej till sandvika.
vi byter trädkoja mot slott i princip.
tackar Berg/Backlund för städhjälp & flytthjälp och ett underbart sällskap.





bajs- en blind man bajsade igår ner vår toa på jobbet + golv.
detta är en sann historia som jag inte vill går närmre in på,
hoppas ni kan acceptera mitt beslut, (inga bilder på detta)






bra , då är jag back on track!

välkommna!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo kajsis! Hur är det? Jag har börjat skriva i den bortglömda bloggen igen.. :P

2010-07-11 @ 13:56:20
URL: http://tappadvante.blogg.se/
Postat av: Birgitta,Visingsö

Så härligt att du o mamma haft goa dagar på Kreta och att du så generöst delar med dej, av dej själv och ditt liv.Njuter av dina ord och berättelser.

Ha en fortsatt go sommar,kram!

2010-07-11 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback