jag är påväääääääg!

nu äntligen börjar semester nr 2 detta året,
känner att jag har det "lediga" året i år.
3 veckor fylda av allt möjligt hoppas jag!



Nu under en fyra veckorsperiod är alla tåg från Oslo i västgående riktning inställda
för att de bygger om spåren, därfär är det nu buss for tog som det så fint heter.
K a t a s t r o f är det, bussarna är fulla, försenade och chauffören vet
varken ut eller in när det gäller betalningen.
så idag när lilla kajsa skulle in till stationen med en
väska lika stor som mig själv, en dataväska + en mindre väska
orkade jag inte med buuusss för toooooog.
hej Taxi . lyx lyx lyx.
dyrt - men värt!



hoppas nu på strålande sol de närmsta 23 dagarna....... då jag har mest klänningar
med mig.
annars vet jag än som är körd.




då kickar jag igång semestern!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback