you have made my live complete!

Tog mig en tur till Båstad över helgen för att vara
med på Svärfars 60års kalas.
skulle egentligen jobbat helgen, men lyckades byta lite vakter för att jag
så gärna ville vara med.

grillning,galet mycket folk,live band, och en och annan nödraket
bjöds det på.

så vad sker mitt i kalaset?
Jag kajsa backlund får mitt livs första migränanfall och håller
på och tuppar av så markus leder mig in på hans rum med desserten
i högsta hugg och lägger mig ner i sängen.
(det är ingen fara kajsa, du kommer inte missa något är de sista orden ja hör från Markus
innan jag hamnar i min koma)
2 timmar senare kan jag garantera med min rejäla nykterhet att festen
såg ut på ett annat sett än när jag lämnade den.






som man kan tyda av Markus bilder.
men Magnus show var något extra de!


för alla er som undrar hur jag såg ut på festen
beskrev kenth mig som en docka, så ni kan ju tänka er =)


tack Inger & Kenth för en lyckad fest!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback