det är tuffa tider, för en del

Trots världens härligaste dag , med sol & 30 000 Norska (36 000 svenska)
kronor in på mitt konto
, har ja haft en deppardag.
man ligger ute i solen, jobbar på brännan, läser en bok,  - det blir mulet
och man går in, slår på tvn och på tv 1000 visar Barnen i Bullerbyn,
att det skulle krävas ett gammalt klassiskt barnprogram för
att få mig att gråta som ett litet barn!
det var underbart att få rensa ut, i två?! månader har jag gått utan att få gråta, inte likt mig!


Nu känns det lite bättre,
antagligen för att jag har jag korvstroganoff med krossade tomater, lök, paprika och vitlök.
som bara väntas på att ätas av mig!

tänkte låna markus bil och dra mig mot semsvann för antingen en
joggrunda eller powerwalk med stavar, (Min Pt Lisa tycker jag tränar för mycket, så denna veckan har jag
tagit det mer roligt,, (roligt på norska betyder lugnt , så nu vet ni de svenska vänner)

och imorgon kommer det bli en hemsk dag för en viss person.... återkommer med det.


Jo återigen fick jag en kanon kompimang för färgen på mitt hår,
tror min frisör Annie la magiska slingor förra månaden)

nu ska jag dra mig!


pusss!


så här såg ja ut för två år sen, när markus & jag kollade
in norge innan vi flyttade hit! 2 år! gosh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback