ny hatt, vad kan gå fel?

En värld av möjligheter lever vi i,
idag gjorde jag & Markus skeidar,Ikea och Jysk.
där provsatt vi allt som man kunde, en soffa
var det som gällde för nya lyan.
hittade den snyggaste soffan, som var skön och sjukt stor.
men som jag sa till M , stor tv - stor soffa? för så är det....

Dock när vi traskade in på Jysk hände
det något fantastiskt,
Mitt bland de trånga gångarna får jag en boll sulad
i ryggen på mig, - (jag vänder mig om, ser M stå och småskratta
fort som fan tar jag upp bollen, och kastar tillbaka.
bollkriget var ett faktum och tjejen som jobbde där och bevittnade
detta fick ett gott skratt kan jag meddela.
TOTAL LYCKA! <3


annars blev en lunch med min fina vän Frida med mycket
att ta igen, vi snackade ikapp!, så det ska va!


och shopping blev det
2 nya klänningar, nya shorts, ny byxdress, nytt skärp - och sist med inte minst
ny sommarhatt!




Bilder från när Markus fina familj var här:))











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback