phone home

okej, hemma där allting en gång startade, öa såklart.
en härlig busstur med busforyou 5timmar och 50 minutos
var jag änligen i jkpg.
när jag kliver av bussen och ska bort, vem står framför mig
med 1000 golfklubbor, fd Idol daniel som var med typ 2008?
min första tanke va --- cooolt , men sen kom jag i underfund
med att jag var typ den enda som kände igen honom, inte så coolt.


annars har min mamma blivit trendig och
säger nu ord som chilla,palla & tagga, och raka sig här och där.
hon är cool min Mamma, & min Pappa med.
Pappa är så rädd om sina tjejer och ska se till att vi hamnar rätt på landvetter,
fixat hotell på hemresan, hämtar oss.
ni är bäst!


jo, och jag älskar min Markus mest i världen!
tack för att du är den bästa som finns!
OCH JAG KOMMER SAKNA DIG SOM DEN LILLA TOK JA ÄR!
min andra halva<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback