Jag letar efter dom andra?!?

Under de senaste nätterna händer det ofta
att jag går i sömnen, vilket jag gjort under hela mitt liv - till och från
i perioder.
Möblerar om, är aktiv i samtal som jag inte minns, sätter
mig på folk, vill stänga av tvn när folk kollar.
använder fjärrkontroller som telefoner, letar
efter folk under sänger - listan kan göras lång

sen hade jag ett långt uppehåll nu tills detta året,
vaknar ofta efter 1-2 timmars sömn, springer
upp till Markus som alltid är vaken, och frågar
efter folk, letar efter mamma m.m.



Igårkväll så sa jag innan jag gick och lag mig,
vi ses väl om några timmar när jag går i sömnen
sagt och gjort, efter en timma kommer jag på mig själv
leta efter dom andra -
tills jag kommer på mig själv att jag faktiskt går i sömnen.

vad betyder detta?


anyway... när Markus väl kommer och lägger så
vaknar jag av BOOOOOOOOOOOOOOOM AAAAAAAAAAJJJJJJJJJJ!
MARKUS DUNKAR I MITT LILLA HUVUD med sitt huvud?

också lite annorlunda.
Nej, nu ska jag tvinga markus att se 500 days of summer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback